poniedziałek, 20 lipca 2015

Historia mojego pobytu w USA

Hej kochani!

Dodalam nowy film na moj kanal na YouTube na ktorym opowiadam jak to sie stalo, ze mieszkam w Kalifornii. Wy jako moi wierni czytelnicy to wszystko juz pewnie wiecie, ale moze nie zanudzicie sie ogladajac ;)

Jestem teraz w pracy i niedlugo zaczne ekscytujace nowe biblioteczne zadanie. Bede zawieszac literki na polkach. Trzymajcie kciuki zeby mnie to nie przeroslo.. A tak serio to nadal czesto spiewam sobie alfabet w glowie zeby przypadkiem nie ukladac rzeczy w zlym porzadku alfabetycznym..



Buziaki! Kocham was baardzo i dziekuje za ogladanie i czytanie moich wypocin!

Szafii

5 komentarzy:

  1. Jeeeej, pisałam rok temu, że idę na studia i blabla, teraz już oficjalnie jestem na drugim roku, ogólnie jest spoko, więc zycie jakby idzie do przodu haha aż tu nagle pewnego pięknego dnia wchodzę na Twojego insta i patrze, a tu info i nowej notce na blogu :D super jest coś poczytać nowego od Ciebie, a jeszcze lepiej usłyszeć i zobaczyć! Nagrywaj dalej, bo są tu ludzie ( ja ), którzy oglądają i podoba im się to, co robisz. Ty układasz literki w bibliotece, a ja przez sen życzę 'miłego seansu', bo przez wakacje pracuje w multikinie i mowie to milion razy dziennie sprzedajac bilety haha moje zycie (*) to tyle ode mnie, buziak <3 - Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rany ale belkot

      Usuń
    2. Belkot, ale jaki pozytywny!!! ;) Dziekuje kochana i przesylam buziaki <3

      Usuń
  2. hej, czy dostałaś Social Security Number?

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztował Cię college i skąd wzięłaś pieniądze? czy mogłabyś mi powiedzieć, gdzie można ubiegać się o sfinansowanie studiów w USA? proszę

    OdpowiedzUsuń