sobota, 18 lipca 2015

Nowy kanal na Youtube

Kochani! Witam was po BARDZO dlugiej przerwie! 

Dzisiaj mam dla was cos innego.. filmik!
Wielu z was pytalo mnie czy myslalam o nagrywaniu vlogow. Z racji tego, ze z natury nie jestem najbardziej rozgadana osoba i latwiej mi bylo cos napisac niz nagrac to odkladalam ten pomysl na pozniej, albo na "moze kiedys". 

Stesknilam sie za wami i za systematycznym--mniej lub bardziej, prowadzeniem bloga i postanowilam w koncu usiasc i cos nagrac. Zalozylam nowy kanal i was na niego zapraszam!

Z gory przepraszam za jakosc filmu, nastepnym razem postaram sie zalatwic lepszy sprzet. Przepraszam tez za nierozgarniecie i ogolna nieprofesjonalnosc, ale jakos trzeba zaczac! Jezeli slabo mnie slychac to tez przepraszam, ale ja naprawde sie staralam mowic w miare glosno! Podglosnijcie :)

Jesli wam sie chociaz troche spodoba, pamietajcie zeby zasubskrybowac i dac lapke w gore to bede wiedziala czy cos dalej nakrecic czy nie. Piszcie w komentarzach pod filmikiem co byscie chcieli zobaczyc nastepnym razem! Obiecuje tez nagrac bardziej tresciwe Q&A i poodpowiadac na stare pytania.

 

Pamietajcie o moim instagramie! "szafii" Tam najczesciej mozna mnie popodgladac.
Dajcie znac co myslicie :)
I nie hejtowac! 

Buziaki,
Szafii

10 komentarzy:

  1. NARESZCIE!!! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodziłam tu prawie codziennie i nagle taka super niespodzianka! :D a mam takie pytanko czy jeśli jesteś na wizie studenckiej to jak to wyglada z praca? Możesz pracować tylko na kampusie? Czy gdziekolwiek ale zarabiać tylko jakaś tam ustalona kwote?
      Pooozdrowienia z Bydgoszczy :D
      -M

      Usuń
    2. Ciesze sie, ze Cie milo zaskoczylam haha! Na wizie studenckiej mozna pracowac tylko na kampusie :(

      Calusy!

      Usuń
  2. Super :) Myślisz o powrocie do Polski (w przyszłości)?

    Jus

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati zawsze bedziemy czekać na Ciebie! Filmik super, możesz np nakręcić o życiu studenckim w Ameryce, o tym co u Ciebie ciekawego sie wydarzyło przez ten rok może polecisz jakieś miejsca w Kaliforni które odpwiedzilas? Pozdrawiams gorąco i trzymam kciuki za twojego vloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cie Anonimowy <3 Dobre pomysly!

      Usuń
  4. :) jestem z Tobą od samego początku Twojej wymiany, tym bardzjej cieszy mnie fakt że wróciłas! Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku wrocilas!!! tak mega sie ciesze.. Jestem z Toba od samego poczatku. Nawet pamietam, jak sie cieszylas gdy twoja ' nowa ' siostra shianna do Ciebie pierwszy raz napisala.. Nagrywaj wiecej!!! :):*

    OdpowiedzUsuń