niedziela, 23 sierpnia 2015

Rocznica

Hej wszystkim!

Dzisiejszy film to sklejanka tego co kręciłam w zeszłym tygodniu.

 

Posklejałam kilka klipów na pamiątke bo zbliża się moja i Nicka rocznica. Bardzo szybko nam to zleciało, praktycznie nie wiem kiedy. Był to bardzo dobry dla nas rok i mam nadzieje, że będzie ich więcej.

Za tydzień mam koniec wakacji. Znowu zaczyne się szkoła i praca :( Przez to, że pracowałam przez większość lata to wydaje mi się, że należało by mi się jeszcze kilka tygodni laby, ale niestety tylko mi się tak wydaje. 

Następny film to będzie już moja gadanina, porozmawiam sobię do was bo ostatnie filmy były raczej bardziej (dla mnie) rozrywkowe, nic nie wniosły do niczyjego życia.

Dziękuje bardzo, że mnie oglądacie i czytacie.

Mam nadzieje, że miło spędzacie lato!

Buziaki, kocham was!

Szafii

PS. Pamiętajcie żeby dać suba i łapke w góre ;)

9 komentarzy:

  1. Coraz lepiej idzie Tobie tworzenie filmików. Razem z Nickiem wyglądacie strasznie uroczo! Jesteś moją wielką motywacją, bo chaiałabym przeżyć to co ty. Od dwóch lat interesuję się wymianą i mam zamiar pojechać na nią w drugiej klasie liceum, a potem zostać na studia, boje się tylko jak zdobędę na to pieniądze, albo, że moi rodzice nagle się rozmyślą. Z resztą kompletnie nie mogę się zorientować jak to wygląda z wizą, bo wszyscy mi mówia, że po wymianie musiałabym wrócić na rok do polski, a ty zostałaś i nic już nie rozumiem. Rok to bardzo dużo, więc powodzenia wam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziekuję:) jeśli chodzi o wize to wymiency dostaja J1 i jest taka opcja, ze moga Ci tam zaznaczyc, ze musisz wrocic na rok czy dwa do swojego kraju, ale ja sie z Tym nie spotkalam. Nic takiego nie mialam w mojej wizie. To chyba zalezy od konsula, ale tak jak powiedzialam, ja czy inne osoby ktore znam nie musialy czekac zeby zmieniac wize na F1.

      Usuń
    2. Chyba masz racje, dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i coraz lepsze filmiki. Czytam Cię od początku i cieszę się kiedy dodajesz coś nowego. Czekam z niecierpliwością na kolejny filmik :-). Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam iż w dziejszych czasach najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń